Dodawanie środków do konta w panelu klienta

Panel klienta zapewnia możliwość dodania środków do konta do użycia w przyszłości - na następne zamówienia lub do opłacenia przyszłych automatycznie wygenerowanych faktur.

Aby dodać środki, należy po zalogowaniu przejść do zakładki "Rozliczenia" w oknie nawigacyjnym z lewej strony, a następnie wybrać zakładkę "Dodaj środki" znajdującą się w środkowej części okna.

clients_invoices1.png

 

 

Nastąpi przekierowanie na stronę, gdzie można wpisać kwotę oraz wybrać metodę płatności (BlueMedia, PayPal lub przelew bankowy).

clients_funds1.png

 

 

Akcję zatwierdza się przyciskiem "Dodaj środki" znajdującym się pod okienkiem do wpisania kwoty. Po jego kliknięciu nastąpi wyświetlenie proformy, a nad nią przycisku "Zapłać teraz!", który należy kliknąć, aby przejść do transakcji.

clients_funds2.png


Czy ten artykuł był pomocny?

mood_bad Nie lubię 0
mood Lubię 0
visibility Wyświetlenia: 314