Usługa catch-all w panelu DirectAdmin

Czasami zdarza się, że poczta zostaje wysłana na adres, który nie istnieje - czy to w wyniku literówki w nazwie skrzynki, czy też użyciu nieistniejącej nazwy. Usługa catch-all pozwala na przechwytywanie wszystkich wiadomości, dla których nie można znaleźć odbiorcy na naszym serwerze - także potencjalnego spamu, wysyłanego na losowe nazwy skrzynek.

Aby uruchomić tę usługę, należy zalogować się do panelu DirectAdmin i wybrać opcję „Usługa Catch-All E-mail” w zakładce „Zarządzanie pocztą E-mail”.

 

uslugacatchall1.png

 

Standardowo, w przypadku nie znalezienia skrzynki odbiorcy, wysyłana jest wiadomość zwrotna z odpowiednią informacją (Mailer Daemon). Na otwartej stronie można wyłączyć wysyłanie wiadomości zwrotnej („Ignoruj”) lub skierować tego typu korespondencję na wskazany adres e-mail („Adres”). Zatwierdzenie zmiany następuje po kliknięciu w przycisk „Zapisz”.

 

uslugacatchall2.png

 


Czy ten artykuł był pomocny?

mood_bad Nie lubię 0
mood Lubię 0
visibility Wyświetlenia: 352