Własne powiadomienia użytkowników

DirectAdmin pozwala na wysyłanie klientom powiadomień z poziomu resellera. Można ustawić dwa rodzaje wiadomości: powitalna, wysyłana przy dodawaniu użytkownika do systemu, i powiadomienie o zawieszeniu, wysyłane gdy usługa użytkownika zostaje zawieszona. Treść obu można spersonalizować i dostosować do własnych potrzeb i sposobu prowadzenia działalności.

Aby edytować wiadomość powitalną należy w zakładce "Zarządzanie kontami" wybrać opcję "Edytuj wiadomość Użytkownika".



W polach, które się wyświetlą można wprowadzić własny temat i treść wiadomości.



Nazwy zmiennych, które mają być wstawione do wiadomości są oznaczone znakami "|" z obu stron.
Najważniejsze dostępne znaczniki to:
|domain|, |username|, |password| - domena, nazwa i hasło użytkownika.
|SERVERNAME|, |PORT| - adres serwera i port DirectAdmin.
|date_created| - data i czas utworzenia konta.
|bandwidth|, |quota| - limit danych na dysku i transferu w MB.
|inode|, |mysql|, |nemailr|/|nemails|, |nsubdomains| - limity iNode, baz danych, skrzynek email i subdomen.
|package| - nazwa przydzielonego pakietu.
|ns1|, |ns2|, |ns1ip|, |ns2ip| - nazwy serwerów DNS i ich adresy IP.


Zmiana powiadomienia o zawieszeniu dostępna jest pod opcją "Komunikat o zawieszeniu", również w zakładce "Zarządzanie kontami".



Edytowanie tematu i treści wygląda tak, jak w przypadku wiadomości powitalnej. Jedyną różnicę stanowi dostęp do znacznika |REASON| - powód zawieszenia.

 

Oprócz tych dwóch powiadomień DirectAdmin pozwala też na wysłanie wiadomości do wszystkich klientów. Ta funkcja znajduje się w zakładce "Narzędzia Resellera". Formularz do którego wprowadza się treść wiadomości zawiera dodatkowo pole pozwalające na wybranie priorytetu powiadomienia.




Czy ten artykuł był pomocny?

mood_bad Nie lubię 0
mood Lubię 0
visibility Wyświetlenia: 258